Alguien dijo una vez...
Iro
Luego os escribo que ahora no os puedo escribir.
[Autonarrada] Ragnheidr Grosdttir [Cronología y Diario]
Ragnheidr Grosdttir
The Storm
[Imagen: 9e80f948fc2a0a1beddabeade0dab85a.jpg]

Ragnheidr Grosdttir es un hombre que nació y creció en Elbaf, una isla lejana de la cual fue expulsado por sus creencias religiosas ( Info en la ficha). Es un tipo inteligente. Dentro de lo que cabe, sabe utilizar los pequeños defectos que van consigo, como la dificultad de la lengua mundana en la que hablan la mayoría de humanos. Suele dejar que crean que es un poco estúpido, pero nada más lejos de la realidad. Es apasionado, con un sinfin de energía que intenta paliar utilizando el ejercicio físico, del cual está obsesionado, sobre todo con levantar peso.
Es un excelente cocinero y cazador. Todo de lo que se alimenta proviene de su propia caza y además, le gusta bastante improvisar con los sabores. Risueño, pero bruto. Mide cinco metros y pesa media tonelada, como comprenderás le es imposible pasar desapercibido.
En un mundo sin soñadores, de qué sirve vivir. 

Ragnheidr cree en diosas, en las antiguas diosas. Su raza de guerreros (que viven en Elbaf desde hace cientos de años) Tienen unas creencias religiosas muy firmes, aunque las del rubio son algo diferentes, pues todas son féminas. La diosa de la muerte, la del azar, la del sol y la luna, etc. Cuando era un niño estuvo al borde de la muerte durante tres años, una enfermedad lo mantuvo postrado en cama todo aquel tiempo. Era visitado por diferentes chamanes, fue adormecido en incontables ocasiones al ingerir pociones de extraña procedencia, pues un guerrero que no puede luchar, no es un guerrero útil, aunque sea un niño. Se necesitaba que se recuperase cuanto antes y acelerar el proceso de sanación, así que la experimentación en él era habitual. En las incontables ocasiones que parecía abrazar a la muerte, que estaba a punto de cruzar al más allá, quedó en un limbo donde la verdad se abriría cual libro. Al sanar, ya pasados los años, el joven, quién efectivamente recuperó la forma de manera extremadamente acelerada, comenzó a rendir culto a diosas desconocidas para el resto. Nosha , la diosa de la muerte, Ragnheidr cree estar unida a ella de forma especial, pues hablaba con ella día sí y día no en aquellos años oscuros donde no veía el final de sus calvarios, fue quien le otorgó la fuerza, que más tarde tuvo que devolver mediante sacrificios. Ella le contaba cuentos, le susurraba al oído que se convertiría en una leyenda de los océanos, el orgullo de su familia. 

- Diosa de la muerte: Nosha (døden)
https://i.pinimg.com/564x/08/05/05/08050...fd3a0c.jpg
- Diosa de la guerra: Traye (stor krigsgudinne)
https://i.pinimg.com/564x/df/a3/3d/dfa33...3eea00.jpg
- Diosa del azar: Ofreyya (ulykke)
https://i.pinimg.com/564x/73/1b/9e/731b9...a39acf.jpg
- Diosa del sol y la luna: Touma (varmt og kaldt)
https://i.pinimg.com/564x/eb/a7/99/eba79...c8b020.jpg
- Diosa del mar y la naturaleza: Veginns (naturens dame)
https://i.pinimg.com/564x/80/72/88/80728...842af9.jpg
- Diosa del viento: Voulantis (Datter av vinden)
https://i.pinimg.com/564x/6b/49/bb/6b49b...e3b6b2.jpg
- Diosa de los elementos: Darush (jenta av elementene)
https://i.pinimg.com/564x/0c/27/df/0c27d...ac280f.jpg
- Diosa de la codicia: Freshs (grådig)
https://i.pinimg.com/564x/48/3d/92/483d9...4a50f2.jpg
- Diosa de la gula: Ni (Mat)
https://i.pinimg.com/564x/80/92/ba/8092b...476b01.jpg

Npc Familia



Hablando de ejercicio… ¿Cuanto levantas en press de banca?

[Imagen: DEDEDED.png]
(No prreocuparrr, todo poderr trradussir con un fasssil Españña - Norruego)



—  Día 7 de Otoño del año 714: Hvor ubetydelig jeg er. I dag var jeg på randen av å dø, som så mange ganger. I dag husket jeg navnet ditt, bror, i dag dedikerer jeg disse ordene til deg, min eldre bror. Jeg vil ikke skrive om hvordan jeg overlevde, jeg vil bare snakke om henne. Da vi var små fortalte de mange bøkene vi leste historien om den andre halvparten, den som kommer til krigerens liv for å fullføre det hundre prosent. Du var heldig, du fant henne snart. Jeg tror jeg har krysset veier med henne.

Jeg husker ikke ansiktet hans, eller til og med stemmen hans, og jeg har heller ikke navnet hans... Jeg forbanner Heimdall for det, fordi han ikke visste hvordan jeg skulle huske det. Derfor vil jeg skrive om hva jeg tenker på. Om hva øynene og nesen min husker. Han har blondt hår, men det er ikke blondt som de andre, det faller fra skuldrene hans som gull i koppen til den mektigste guden. Hendene hennes er det vakreste jeg noen gang har sett, hvordan kan jeg detaljere noe så perfekt? Det er vanskelig for meg bror, jeg er ikke god til dette.

Dessverre for meg, nok en gang, vet jeg ikke engang hvor han er akkurat nå. Men jeg har sett henne, jeg vet at det er henne. Denne gangen spør jeg ikke Nosha, for jeg vet at jeg kommer til å møte henne igjen. Stiene jeg reiser er nærmere helvete enn himmelen jeg trodde jeg skulle røre ved. Det spiller ingen rolle, hun er den lille biten av himmelen jeg lette etter. Jeg skal finne henne.

—  Día 10 de Otoño del año 714; Noen dager har gått siden marerittet til Josis på Dawn Island tok slutt. Jeg er på vei til en øy som de sier er et skip og at det er en restaurant hvor jeg kan søke arbeid. Det er utrolig hvordan livet mitt har endret seg, i Dawn har jeg funnet en av de sjelene... En sjel som er forent med meg, jeg har lagt merke til det og jeg er en så idiot at jeg har glemt navnet hennes. Hvis Nosha tillater meg, vil jeg i dag lete etter henne i drømmene mine, jeg må huske følelsen jeg hadde da jeg fant henne.


—  Día 12 de Verano del año 724; Forbanna dverg! Han er liten som en Fenrir-snøtt, men han har hjertet til en stor sjel. Med ham har jeg funnet veien til revolusjonen, han har åpnet en vei for meg som jeg ikke ville vite hvordan jeg skulle gå hvis han ikke veiledet meg. Jeg husker bestefar Uruk fortalte meg om disse menneskene, men ikke akkurat bra. Jeg vil komme om bord så snart som mulig og rømme fra Kilombo. Jeg har kjærlig kalt den "fengselsøya".
 


—  Día 12 de Verano del año 724; Jeg har ikke en krone. Jeg kan fortsatt ikke komme meg vekk fra denne jævla øya... Hadde jeg bare bedt Lance og gruppen hans om å få meg ut herfra... Jeg er en idiot!

Dia 12/14 de Verano del año 724:  Jeg... Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Herregud... Mich... Hvordan kunne det hele ende slik? Jeg vet ikke om jeg klarer å fortsette turen på denne måten. Min venn. Min sjel. Det er ikke der lenger. Kanskje det er på tide å endre måten du gjør ting på. Hører du på meg, dødsgudinne? Jeg trenger at du møter opp for å lede min vei!  Dette gjør vondt, ingen lærer deg å se din beste venn dø. Jeg ber om at sjelen hans nå er i fred, med den til den lille Moly.
Med ære og ære. Hvil broren min.

— Dia 15 de Verano del año 724: Jeg har sett henne... Et øyeblikk dukket hun opp foran meg. Jeg visste ikke om det var min tid. Jeg følte at det var det, men hun ga meg en ny sjanse. Jeg vil ære deg til slutten av mine dager, Nosha...
Denne øya er full av fantastiske mennesker. Airgid er en av de beste menneskene jeg har møtt siden jeg forlot Elbaf. Hun er en kvinne som vår, men moderne... Det er rart. Men flott. Asradi minner meg mye om tante Jaseryh. Hun er en healer og gikk med på å behandle meg selv om hun ikke kunne betale. kan du forestille deg? Disse menneskene eksisterer fortsatt. Ubben er, av de tre, den som reiser mest tvil i mitt sinn. Han er en mann, derfor må han ønske å konkurrere, som jeg vil konkurrere mot ham. På et tidspunkt må han forlate det feminine spillet han kommer med og vise sin sanne maskuline natur. I dag husket jeg Mich. Jeg vil ikke glemme deg.

La Nosha få meg til å tenke på det en stund, hvis Airgids hender ikke er det mest perfekte jeg noen gang har sett. Merkelig nok høres de kjente ut for meg...

— Dia 17 de Verano del año 724: I dag har vært en gal dag, jeg sverger til lillebroren min Torrenirrh. Den gamle mannen jeg møtte fikk meg til å tenke, revolusjon? liker henne? Hvis bare søsteren min visste hva jeg skulle gjøre... Og nå som jeg tenker på det, nærmer seg dagen som lille Tofun nevnte. Oykot...Revolusjonærene...Kanskje livet mitt begynner å komme seg litt tilbake på sporet? Jeg skal ikke tigge om noe, jeg har hatt et langt og velstående liv, til tross for problemene som har oppstått underveis. Jeg takker deg for den Nosha. Gi meg selvfølgelig mot, for det som ligger foran går langt utover et enkelt eventyr. Jeg skal sette navnet mitt på toppen av det største fjellet, så mye at selv i Valhalla vil de kunne vite hvem jeg er og hva jeg gjorde i livet.



[Imagen: Isla39_One_Piece_Gaiden_Foro_Rol.jpg]
Isla de Dawn
— Pasados
Diamante en bruto<- Día 7 de Otoño del año 714
[Imagen: Isla52_One_Piece_Gaiden_Foro_Rol.jpg]
Isla Kilombo
— Pasados

Los primeros brotes del destino<- Día 12 de Primavera del año 724.

— Presentes
35 años y ni un día más <-- 4 de Verano de 724.

[Aventura T1]Las manos de un gigante <-- Dia 12/14 de Verano del año

El gigante y la tullida <-- Dia 15 de Verano del año 724

¿Antonio Recio? <-- Dia 15 de Verano del año 724

[Aventura T1]Era solo una idea <-- Dia 15 de Verano del año 724

[Aventura T1]El músculo vale más<-- Dia 16 de Verano del año 724

[Aventura T1 Narrada por Airgid]Todo huele a Revolución<-- Dia 17 de Verano del año 724

IFBB Mr. Universe de peso Sirena / Privado Ragnheidr<-- Dia 18 de Verano del año 724

[Boda] Gertrudis Longbottom & Tofun Threepwood<-- Dia 18 de Verano del año 724

Luna de miel en-cubierta<-- Dia 21 de Verano del año 724


[Imagen: Isla51_One_Piece_Gaiden_Foro_Rol.jpg]
Isla Oykot

— Pasados


— Presentes

[Misión de Temporada] El Gato y el Ratón - Grupo B<-- Dia 25 de Verano del año 724



#1


Salto de foro:


Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)